Про каталізатори

Каталізатор - це елемент вихлопної системи автомобіля, який призначений для допалювання вихлопної суміші до екологічно чистих норм.

Каталізатор розташований або на приймальній трубі, або відразу після неї. Усередині корпусу каталітичного нейтралізатора знаходяться керамічна стільниковий конструкція. Стільники потрібні для того, щоб збільшити площу контакту вихлопних газів з поверхнею. Недогорілі залишки (CO, CH, NO) торкаючись поверхні каталітичного шару, окислюються до кінця киснем, присутнім так само у вихлопних газах. В результаті реакції виділяється тепло, що розігріває каталізатор і, тим самим, активізується реакція окислення. В кінцевому підсумку на виході з каталізатора (справного) вихлопні гази мають концентрацію СО2. Дана концентрація відповідає нормам ЄС!

Каталізатори - є обов'язковою опцією для всіх сучасних автомобілів.

Каталізатори (каталітичні нейтралізатори) призначені для очищення вихлопних газів, шляхом окислення шкідливих сполук. Внутрішня структура каталізатора може бути виконана з кераміки або бути металевою. Керамічні каталізатори дешевші, і тому більш поширені. Однак за економію доводиться розплачуватися.

Керамічний каталізатор досить крихкий і боїться механічний впливів. Від удару, наприклад, про що лежить на дорозі камінь внутрішні стільники кераміки можуть розлетітися на дрібні шматочки. Те ж саме може статися, якщо на розпечений під час руху каталізатор потрапить вода з глибокої калюжі. Так само зруйнувати керамічний каталізатор можуть неполадки системи запалювання двигуна. Відбувається це через те, що під час невдалого пуску мотора, незгорілих бензин накопичується у випускному тракті. Коли автомобіль, нарешті, заводиться, в каталізаторі відбувається вибух і керамічні стільники не витримують і розсипаються. Металевий каталізатор в цьому відношенні більш надійний.

Але все ж яка б не була внутрішня структура каталізаторів всі вони досить швидко виходять з ладу через наступних причин:

В результаті каталізатор втрачає здатність виконувати свої функції, тобто допалювати шкідливі домішки.

Крім того, відбувається зменшення загального прохідного перетину внаслідок засмічення каналів. Втрачається потужність, автомобіль починає «тупити». Каталізатор перегрівається, його корпус може розжарюється до червоного кольору, і навіть підпалити антикорозійний захист кузова. Усередині несправного каталізатора температура може зрости настільки, що кераміка оплавляється і повністю перекриває прохід для вихлопних газів. Природно не чого хорошого це двигуну не обіцяє.

 

Ще один недолік старіючого каталізатора - це керамічний пил. Згодом, не дивлячись на позірну цілісність, керамічний блок поступово руйнується, і невеликі уламки кераміки затягуються в камеру згоряння. Що призводить до підвищеного зносу стінок циліндрів і маслоз'ємних кілець. Тому рекомендована заміна каталізатора через 100000 км незалежно від його працездатності. Каталізатор є корпус, усередині якого розташований вогнетривкий керамічний блок носія. Завдяки спеціальній підкладці з мікрорельєфом загальна площа поверхні цього шару може доходити до 20 тис. кв. м.

Каталізатор розташовується у вихлопній системі відразу за випускним колектором, так як для того, щоб почався процес нейтралізації, необхідна висока температура - близько 250 градусів. При цьому "робочі" температури - від 400 до 800 градусів - забезпечують оптимальні умови для максимальної ефективності.

Призначення каталізатора - нейтралізація вихлопу.

Каталізатори окислюють шкідливі сполуки, що містяться у вихлопних газах, які використовуються в автомобілях з бензиновими і дизельними двигунами. В процесі роботи двигуна внутрішнього згоряння в атмосферу виділяється цілий букет отруйних хімічних речовин, з яких найнебезпечніші - моноокись вуглецю (СО), незгорілі вуглеводні (НС) і оксиди азоту (NO, NO2). Каталізатори здійснюють допалювання понад 90% вуглеводнів (HC), монооксиду вуглецю (СО) і відновлення оксидів азоту (NОx). NO2, NC, CO Co2, H2O, N2 НС (вуглеводні) СО (монооксид вуглецю) NOх (оксиди азоту) Субстрат Н2О (вода) СО2 (діоксид вуглецю) N2 (азот) Життєздатність каталітичного нейтралізатора оцінюється приблизно в 150 тис. Км, однак багато в чому залежить від справної роботи систем запалювання і харчування, а також від якості бензину.

Останнім часом почалося поступове впровадження більш прогресивних і ефективних систем.

У нового покоління каталітичних нейтралізаторів замість кераміки застосовується металева сітка. Це дозволяє за допомогою примусового підігріву виводити каталізатор на робочу температуру відразу ж після пуску двигуна. Можливо, каталітичний конвертер є найважливіша з винайдених пристроїв, метою яких є зменшення забруднення навколишнього середовища. На сьогоднішній день він є ключовою складовою частиною більшості нових автомобілів, що випускаються в різних країнах світу.

-Потрібен Вам каталізатор? Є пропозиція замість каталізатора придбати емулятор каталізатора MadaTech, коштує 70 $.

Емулятор MadaTech гарантовано підходить на всі автомобілі з бензиновим двигуном. Тепер новий каталізатор не потрібен !!! Після установки емулятора каталізатора лампа несправності більше не сигналізує про несправності каталізатора і двигун працює в штатному режимі. Тестувалося на великій кількості автомобілях Європейського, Азіатського та Американського виробництва.

Несправний каталізатор причина виходу з ладу двигуна і збоїв в електронних системах автомобіля.

Як результат автомобіль працює в аварійному режимі. Звичайно після видалення каталізатора, зникають і з ним пов'язані проблеми. Після установки емулятора так само зменшується і витрата палива.

Ми купуємо каталізатор автомобільний або відпрацьовані авто каталізатори.

У нас не проводитися заміна каталізатора. Ми тільки скуповуємо каталізатори, а не ставимо вогнегасники. Нам не потрібні глушники, а тільки каталізатор і ціна його залежить від багатьох факторів. Продаж каталізаторів нам - найвигідніша в Україні.

Ремонт каталізаторів роблять на довколишніх до Вас СТО. Лямбда зонд - іноді це проблема, особливо, якщо їх два. Заміна або видалення каталізатора - це не наша проблема. Каталізатор купити у Вас ми зможемо, але універсальний каталізатор - це дешево, а оригінальні каталізатори завжди дорожче. Форд має каталізатор вихлопних газів і ставили його на глушники вже з 1990 року. Оригінальні каталізатори з ауді - мають значок audi. Несправність каталізатора - це проблема для мотора і біда для турбіни. Замість каталізатора можна ставити навіть просту трубу. Вирізати каталізатор допоможе будь-СТО. А від оригінальний каталізатор мерседес часто має значок і основний номер на ньому починається на КТ_ _ _ _ (чотири цифри) або PF_ _ _ _ (чотири цифри). Продаж каталізаторів - залежить лише від вас. На обманку комп'ютера ставлять датчик каталізатора. Вирішив продати каталізатор - телефонуй до нас. Каталізатор пежо 1.9D - дешевий, а від 2.0D - дорогий. У нас можна дізнатися вартість каталізатора. Я каталізатори куплю. Будь-каталізатор автомобіля має свою ціну. Оригінальний каталізатор bmw теж має значок БМВ. У нас не проводиться установка каталізаторів, а прибрати каталізатор можна на вашому СТО. Зі старими не проводиться очистка каталізаторів - це погано закінчується. Оригінальний каталізатор вольво теж оцінюється і він часто схожий на каталізатор ніссан. А каталізатор кіа або хюндай має значок KIA Hundai. Про каталізатор ford говориться вище.

Якщо вам потрібна обманка каталізатора - зверніться до фахівця. Популярні замінники - каталізатори bosal. І каталізатор Міцубісі теж має значок Mitsubishi. Поганий каталізатор на Вашому авто - проблема. Оригінальний вольцвагеновскій каталізатор має той же значок, що і ауді - VW Audi. Також каталізатор тойота має значок Toyota.

Наша справа - покупка каталізаторів.

Відгуки про нас на багатьох форумах. Щоб поставити вогнегасник замість каталізатора треба звернутися до тих, хто ремонтує вихлопні системи. Добре зварена вихлопна система - нема свисту і шуму. Якщо пристрій каталізатора стоїть на колекторі, як, наприклад, опель Зафіра, то каталізатор краще вибивати, а не знімати.

Нам відомі всі виробники каталізаторів.

Пам'ятайте каталізатор і вогнегасник - це різні речі. Невдячна штука - регенерація каталізатора. Японські теж приймаємо - це і каталізатор honda і каталізатори mitsubishi і каталізатор toyota. Якщо ви помітили ознаки несправності каталізатора ( "тупить" двигун) - не зволікайте з ремонтом. Не проблема - каталізатор видаляти, проблема їздити з оплавленим або забитим. Ваша система вихлопу не залежить від наявності каталізатора, якщо немає лямбда зондів. Оцінимо будь і різне - каталізатор додж, хонда, субару і багато іншого, але заміна каталізатора - не наш профіль. Дешевий каталізатор lancer. Ми не зможемо зняти каталізатор. Є різні каталізатори з VW пасат (passat). Де є ремонт глушників там вирішують проблеми каталізаторів. Якщо вмирає каталізатор - значить будуть проблеми з мотором. Якщо вам потрібна заміна або ремонт каталізаторів, будь це ремонт каталізаторів опель, або ремонт каталізаторів мерседес, фольксваген або у вас каталізатор королли, Мазда3 вам потрібна перевірка каталізатора. Якщо потрібна гофра глушника або заміна глушника - Вам треба на базар і на СТО. Ми не знаємо яка на ваш глушник ціна. Вам потрібна установка глушника - дізнайтеся де є продаж глушників на автомобіль і труби глушника. На будь-якому авто базарі є глушники. А зробити глушник, резонатор глушника допоможуть там, де ремонтують глушники та замінюють каталізатори. Якщо потрібна зварювання глушника або заварити глушник - вам до зварника. На базарі є каталог глушників і можна довідатися про ціни і скільки коштує глушник. Купити глушники можна там, де продають автозапчастини. Також ви можете звернутися в інтернет магазин глушників і автозапчастин.

Залишилися питання?

Наш фахівець відповість на будь-яке ваше питання
+38(097)9190202